КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)

Розмір шрифта: 
РОЗРОБКА БІБЛІОТЕКИ ВІЗУАЛЬНИХ ЕФЕКТІВ ДЛЯ ГРАФІ-ЧНИХ ТА ІГРОВИХ ЗАСТОСУНКІВ
Вадим Павлович Гаврилюк

Остання редакція: 2025-05-11

Анотація


Метою розробки є створення бібліотеки візуальних ефектів, яка дозволить підвищити якість графічних ігрових застосунків шляхом інтеграції сучасних методів створення ефектів, таких як частинкові системи, шейдери та векторна анімація. Бібліотека повинна забезпечити високу продуктивність, сумісність з популярними рушіями (Unity, Unreal, WebGL) та простоту інтеграції, що дозволить розробникам значно скоротити час на створення ефектів та покращити візуальне представлення контенту в ігрових та графічних проектах.

 

TRANSLATE with x EnglishArabicHebrewPolishBulgarianHindiPortugueseCatalanHmong DawRomanianChinese SimplifiedHungarianRussianChinese TraditionalIndonesianSlovakCzechItalianSlovenianDanishJapaneseSpanishDutchKlingonSwedishEnglishKoreanThaiEstonianLatvianTurkishFinnishLithuanianUkrainianFrenchMalayUrduGermanMalteseVietnameseGreekNorwegianWelshHaitian CreolePersian   TRANSLATE with COPY THE URL BELOW Back EMBED THE SNIPPET BELOW IN YOUR SITE Enable collaborative features and customize widget: Bing Webmaster PortalBack

Ключові слова


візуальні ефекти, графіка, бібліотека, ігрові застосунки, анімація, продуктивність, шейдери, інтеграція, рушії.

Посилання


1. Eberly D. H. 3D Game Engine Design: A Practical Approach to Real-Time Computer Graphics. – CRC Press, 2006. – 752 p

2. Gregory J. Game Engine Architecture. – CRC Press, 2018. – 1240 p.


Повний текст: PDF