КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)

Розмір шрифта: 
РОЗРОБКА МЕТОДУ ПОБУДОВИ БАГАТОКОРИСТУВАЦЬКОЇ ПРОГРАМИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ
Світлана Володимирівна Бевз, Сергій Михайлович Бурбело, Олексій Сергійович Безкревний

Остання редакція: 2025-05-11

Анотація


Проведено порівняльний аналіз аналогів браузерних багатокористувацьких ігрових програм на основі сесійної мультиплеєрної архітектури. Визначено функціонал власної розробки комп’ютерної гридля розвитку логічного мислення. Побудований алгоритм роботи серверу, який розподіляє гравців у кімнати.

Ключові слова


сесійна мультиплеєрна архітектура; багатокористувацька програма; браузерна гра; логічне мислення

Посилання


1. Diep.io [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://diep.io/

2. Krunker.io [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://krunker.io/


3. Territories by obezkr [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://gamejolt.com/games/territories2/813358


Повний текст: PDF