Розмір шрифта:
РОЗРОБКА МЕТОДУ ПОБУДОВИ БАГАТОКОРИСТУВАЦЬКОЇ ПРОГРАМИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ
Остання редакція: 2025-05-11
Анотація
Проведено порівняльний аналіз аналогів браузерних багатокористувацьких ігрових програм на основі сесійної мультиплеєрної архітектури. Визначено функціонал власної розробки комп’ютерної гридля розвитку логічного мислення. Побудований алгоритм роботи серверу, який розподіляє гравців у кімнати.
Ключові слова
сесійна мультиплеєрна архітектура; багатокористувацька програма; браузерна гра; логічне мислення
Посилання
1. Diep.io [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://diep.io/
2. Krunker.io [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://krunker.io/
3. Territories by obezkr [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://gamejolt.com/games/territories2/813358
Повний текст:
PDF