КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)

Розмір шрифта: 
РОЗРОБКА ПРОГРАМНИХ ​​МОДУЛІВ КОМП'ЮТЕРНОЇ СИСТЕМИ ДЛЯ РОЗВИТКУ ЛОГІЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ НА ПРИКЛАДІ НАСТИЛЬНОЇ ГРИ
Владислав Олегович Байдалюк

Остання редакція: 2025-05-05

Анотація


Анотація: 

У статті розглядається підхід до розробки програмного забезпечення для спрощення підрахунків та інших процесів, на прикладі настільної гри Dungeons & Dragons . Запропоновано модульну архітектурну програму, яка передбачає введення характеристик монстрів, їх аналіз та оцінку бойового потенціалу. Розроблено алгоритм розрахунку рівня складності монстрів ( Challenge Rating ) на основі основних атрибутів та бойових показників. Описано структуру застосунку, що включає модулі введення даних, характеристики обробки, управління базовими монстрами та експорту інформації. Запропонованим рішенням заборонити спростити підготовку сесії, скоротити час на створення ігрових персонажів та забезпечити баланс у бойових сценах.                     


Ключові слова


Dungeons & Dragons, Challenge Rating, калькулятор характеристик, модуль введення даних, модуль обробки та аналізу, модуль управління, модуль експорту.

Посилання


  1. D&D Beyond – What is Dungeons & Dragons [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.dndbeyond.com/posts/1480-what-is-dungeons-dragons
  2. Річардс М., Форд Н. Основи архітектури програмного забезпечення. – 2-ге вид. – O'Reilly Media, 2024.
  3. Стін Дж. Принципи та процеси інтерактивного дизайну. – 2-ге вид. – Блумсбері, 2022.
  4. Галіц В. О. Основний посібник із проектування інтерфейсу користувача: вступ до принципів і методів проектування GUI. – 3-тє вид. – Wiley, 2007.
  5. Кроуфорд Дж., Перкінс К., Ваят Дж. Довідник гравця Dungeons & Dragons. – 5-е вид. – Чарівники узбережжя, 2014.

Повний текст: PDF