КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)

Розмір шрифта: 
РОЗВИТОК СПІДРАНУ ІГОР ЯК ОКРЕМОЇ ДИСЦИПЛІНИ
Артем Володимирович Туровець

Остання редакція: 2025-06-13

Анотація


У даній роботі досліджено розвиток спідрану як окремого феномену у світі відеоігор. Розглядаються основні етапи становлення спідрану, його вплив на індустрію ігор, а також формування окремої дисципліни в рамках кіберспорту


Ключові слова


спідран, відеоігри, кіберспорт, глітчі, турніри, стримінг, рекорди, швидкісне проходження, eSports, Twitch, Games Done Quick, ігрова індустрія, благодійність, технології у кіберспорті, штучний інтелект, машинне навчання, критичне мислення, реакція гравців

Повний текст: PDF