КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)

Розмір шрифта: 
ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЦИФРОВОЇ СТРАТЕГІЇ МАЛОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ЕКОНОМІКИ
Дмитро Олександрович Цісар, Олена Анатоліївна Сметанюк

Остання редакція: 2025-05-01

Анотація


Розглянуто сучасні інструменти, які використовуються малим бізнесом для формування та реалізації цифрової стратегії в умовах розвитку цифрової економіки. Визначено основні категорії цифрових рішень, зокрема платформи для створення онлайн-присутності, CRM-системи, інструменти для цифрового маркетингу, автоматизації бізнес-процесів та онлайн-оплат. Окрема увага приділена специфіці застосування таких інструментів у малому підприємництві, з урахуванням обмежених ресурсів та високої потреби у гнучкості.

Ключові слова


цифрова стратегія; цифрова економіка; CRM; онлайн-маркетинг; цифрові інструменти; автоматизація; цифрова трансформація

Посилання


Решетняк О. І., Бєлікова Н. В., Юрченко О. К., Калашнікова К. Ю. Особливості процесів цифровізації малого та середнього бізнесу в Україні. БізнесІнформ. № 6. 2024. С. 79-93. URL : https://www.business-inform.net/export_pdf/business-inform-2024-6_0-pages-79_93.pdf

Кіржецька М., Кіржецький Ю. Особливості цифрової стратегії підприємства залежно від розміру бізнесу. Галицький економічний вісник. 2020. Т. 66. № 5. С. 7–15. DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_ tntu2020.05.007

Gong C., Ribiere V. Developing a Unified Definition of Digital Transformation. Technovation. 2021. Vol. 102. Art. 102217. DOI: https://doi.org/10.1016/j.technovation.2020. 102217

Becker W., Schmid O. The right digital strategy for your business: an empirical analysis of the design and implementation of digital strategies in SMEs and LSEs. Business Research. 2020. Vol. 13. P. 985–1005. DOI: https://doi.org/10.1007/s40685-020-00124-y

Kraus S., Roig-Tierno N., Bouncken R. B. Digital innovation and venturing: an introduction into the digitalization of entrepreneurship. Review of Managerial Science. 2019. Vol. 13. No. 3. P. 519–528. DOI: https://doi.org/10.1007/s11846-019-00333-8


Повний текст: PDF