КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)

Розмір шрифта: 
АНАЛІЗ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЛЯ ТЕКСТУРУВАННЯ
Максим Дмитрович Захарчук, Олександр Никифорович Романюк, Олександр Олександрович Новосельцев

Остання редакція: 2025-04-17

Анотація


У статті аналізуються програмні засоби для текстурування тривимірних моделей, їх можливості та застосування в різних галузях комп'ютерної графіки.

 

Abstract

The article analyzes software tools for texturing three-dimensional models, their capabilities and applications in various areas of computer graphics.


Ключові слова


текстурування; тривимірні моделі; програмне забезпечення; 3D; матеріали; мапінг;texturing; three-dimensional models; software; 3D; materials; mapping

Посилання


СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

  1. Романюк О.Н., Захарчук М.Д. Метод процедурного текстурування. Інноваційні дослідження та перспективи розвитку науки і техніки у ХХІ столітті, Рівне, 19 жовтня 2023 р. Рівне, Редакційно-видавничий центр Приватного вищого навчального закладу «Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем’янчука» , 2023 р. Ч3. С.175-178.
  2. Substance Painter: Реалістичне текстурування в реальному часі [Електронний ресурс]. Режим доступу до русурсу: https://www.substance3d.com/products/painter
  3. Blender Foundation [Електронний ресурс]. Режим доступу до русурсу: https://www.blender.org/
  4. Foundry, "Mari: Професійне текстурування для високодеталізованих моделей," [Електронний ресурс]. Режим доступу до русурсу: https://www.foundry.com/products/mari
  5. 3D-Coat [Електронний ресурс]. Режим доступу до русурсу: https://3dcoat.com/
  6. ArmorPaint: Безкоштовне програмне забезпечення для текстурування у реальному часі [Електронний ресурс]. Режим доступу до русурсу: https://armorpaint.org/
  7. Quixel, [Електронний ресурс]. Режим доступу до русурсу: https://quixel.com/mixer

Повний текст: PDF