Остання редакція: 2025-05-01
Анотація
Анотація
Розглянуто теоретичні аспекти міжнародних перевезень та їх маркетингових досліджень.
Abstract
The theoretical aspects of international transportation and their marketing research are considered.
Ключові слова
Посилання
1. Войчак А.В., Федорченко А.В. Маркетингові дослідження: Підручник. К.: КНЕУ. 2007. 408 с. URL: https://nemk.com.ua/wp-content/uploads/2024/04/%D0%92%D0%BE%D0%B9%D1%87%D0%B0%D0%BA-%D0%90.%D0%92.-%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%BA%D0%B5%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D0%BE%D0%B2%D1%96-%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf (дата звернення 10.04.2025)
2. Маркетинг у галузях і сферах діяльності : навчальний посібник / за ред. І. М. Буднікевич. Київ : Центр учбової літератури, 2013. 536 с. URL: https://archer.chnu.edu.ua/xmlui/bitstream/handle/123456789/11510/%d0%9c%d0%b0%d1%80%d0%baC%d0%b5%d0%ba%d1%82-budnikevich2017.pdf?sequence=1&isAllowed=y (дата звернення 10.04.2025)
3. Танасійчук А.М., Мартинова Л.Б., Сіренко С.О. Міжнародне маркетингове дослідження ринку ефірних олій. Modern Economics. 2021-25. №27. С. 56. URL: https://doi.org/10.31521/modecon.V27(2021)-26 (дата звернення 10.04.2025)