КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)

Розмір шрифта: 
Удосконалення методів автоматизованого оцінювання якості тестових завдань в освітніх вимірюваннях
Олександр Федорович Шевчук, Влaдислaв Вaлeрiйoвич Христянчук

Остання редакція: 2025-04-08

Анотація


У роботі обґрунтовано актуальність розробки інформаційної технології для оцінювання якості тестових завдань в освітніх вимірюваннях. Проаналізовано основні показники якості тестів, такі як складність, дискримінативність та надійність, а також вивчено можливості їхнього удосконалення за допомогою інтеграції аналізу часу виконання завдань. Встановлено, що аналіз часу виконання завдань не лише дозволяє покращити точність та розширити критерії оцінювання, але й виявляти аномальні поведінкові патерни, що в цілому сприяє підвищенню ефективності тестування

Ключові слова


оцінка якості тестових завдань; складність тестів; дискримінативність; надійність; аналіз часу; освітні вимірювання

Посилання


1. Кухаренко В. М., Перхун Л. П., Товмаченко Н. М. Методика комплексного оцінювання якості тестів. Частина 1 / В. М. Кухаренко, Л. П. Перхун, Н. М. Товмаченко // Статистика України. – 2018. – № 3. – С. 40–48.

 

2. Смідович Л. С., Артюх О. В., Косенко Н. В. Автоматизація аналізу якості тестових завдань та результатів тестування студентів ІТ-спеціальностей / Л. С. Смідович, О. В. Артюх, Н. В. Косенко // Сучасний стан наукових досліджень та технологій в промисловості. – 2020. – № 1 (11). – С. 19–27. DOI: https://doi.org/10.30837/2522-9818.2020.11.019.


Повний текст: PDF