КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)

Розмір шрифта: 
ПОБУДОВА КОЛА ЗА МЕТОДОМ ГУМОВОГО ПРЯМОКУТНИКА З ВИКОРИСТАННЯМ МОВИ ПРОГРАМУВАННЯ С++
Артем Юрійович Білінський

Остання редакція: 2025-03-20

Анотація


Анотація

У статті розглядається метод побудови кола з використанням мови програмування С++. У роботі детально описано процес визначення координат центра кола та однієї з його точок, а також подальше обчислення радіуса. Представлено алгоритм візуалізації кола в середовищі розробки Visual Studio 2022 з використанням бібліотеки SFML. Надано приклади коду та результати виконання програми.


Ключові слова


коло; С++; алгоритм; геометрія; координати; SFML; реалізація

Посилання


1. Stroustrup, B. The C++ Programming Language. 4th Edition, Addison-Wesley, 2013.

 

2. Knuth, D. E. The Art of Computer Programming, Volume 2: Seminumerical Algorithms. 3rd Edition, Addison-Wesley, 1997.   

 

3. Wikipedia [Електронний ресурс] – URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Circle


Повний текст: PDF