КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)

Розмір шрифта: 
РОЛЬ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ФОРМУВАННІ SOFT SKILLS ЯК СКЛАДОВОЇ ПРОФЕСІЙНОГО ІМІДЖУ ІНЖЕНЕРА-БУДІВЕЛЬНИКА
Тетяна Миколаївна Пустовіт, Дмитро Олександрович Кушнір

Остання редакція: 2025-02-20

Анотація


У роботі розглянуто роль української мови у формуванні soft skills як складової професійного іміджу інженера-будівельника; виявлено визначальні навички, що сприяють ефективній діяльності у будівельній сфері, зокрема комунікативні здібності, лідерство, критичне мислення, емоційний інтелект та переговорні навички; висвітлено важливість володіння українською мовою як фактору, що підсилює розвиток soft skills та забезпечує успішну професійну комунікацію. 

 

 

THE ROLE OF THE UKRAINIAN LANGUAGE IN THE FORMATION OF SOFTSKILLS AS A COMPONENT OF THE PROFESSIONAL IMAGE OF A CONSTRUCTION ENGINEER

Abstract The study considers the role of the Ukrainian language in developing soft skills as a component of the professional image of a civil engineer; identifies key skills that contribute to ef ective performance in the constructionsector, particularly communication skills, leadership, critical thinking, emotional intelligence, and negotiationskills;highlights the importance of proficiency in the Ukrainian language as a factor that enhances the development of soft skills and ensures successful professional communication.


Ключові слова


українська мова; soft skills; професійний імідж; інженер-будівельник; мовні навички; Ukrainian language; soft skills; professional image; civil engineer; language skills

Посилання


  1. Бикова С.В., Горобець О.С. Soft skills як чинник успішності професійної діяльності інженера будівельника. Матеріали XXІХ міжнародноъ науково-методичної конференціъ «Управління якістю підготовки фахівців». 18-19 квітня 2024 року, ОДАБА. С.6–9.
  2. Hard та soft skill competencies у навчальних програмах Будівництва та цивільної інженерії [Електронний ресурс]. 2024. Режим доступу: https://ukd.edu.ua/hard-ta-soft-skill-competencies-u-navchalnikh-programakh-budivnictva-ta-civilnoi-inzhenerii?utm_source=chatgpt.com  
  3. A.Cherkassky, L. Lisina, V.Baryshnikova, T. Hrytsiv, S. Bykova "Management Teams: Psychology Of Interaction During The Process Of Innovative Professional Activity Vol. 16 No. Se2 (2023): The Global Development Of Innovative Technologies And Their Impact On The Education. 150-151.
  4. Лідерство та комунікації в організації : навчальний посібник / упорядники: Н. Я. Михаліцька, М. Р. Яцик. Львів : Львівський державний університет внутрішніх справ, 2024. 512 с.
  5. Надурак, В. (2023). Критичне мислення: поняття та практика. Філософія освіти. Philosophy of Education, 28(2), 129–147.
  6. Бермас О. М Вплив соціального та емоційного інтелекту на формування успішних фахівців. Роль соціального та емоційного інтелекту як найважливіших soft-skills ХХІ століття в освітньому процесі : матеріали всеукраїнського науково-педагогічного підвищення кваліфікації, 6 березня–16 квітня 2023. Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2023.  41–43.
  7. Секрети ведення ділових переговорів. 2021. [Електронний ресурс].  Режим доступу: https://online.novaposhta.education/blog/sekreti-efektivnih-dilovih-peregovoriv 

Повний текст: PDF