КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)

Розмір шрифта: 
АНАЛІЗ МЕТОДИКИ РОЗРАХУНКУ НЕОБХІДНОЇ КІЛЬКОСТІ РОБОЧИХ ПОСТІВ СТАНЦІЙ ТЕХНІЧНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ АВТОМОБІЛІВ
Олег Павлович Антонюк, Дмитро Олександрович Сметанюк

Остання редакція: 2025-02-02

Анотація


Розглянуто результати аналізу методики розрахунку необхідної кількості робочих постів  станцій технічного обслуговування автомобілів. Встановлено що, на організаційно-виробничу структуру і, як наслідок, на працездатність СТОА впливає велика кількість факторів, з поміж яких доцільно окремо розглядати керовані, впливаючи на які керівництво підприємства може корегувати техніко-економічні показники роботи СТОА


ANALYSIS OF THE METHOD OF CALCULATING THE NECESSARY NUMBER OF WORKING POSTS OF CAR MAINTENANCE STATIONS

Abstract

The results of the analysis of the methodology for calculating the required number of workstations at car service stations are considered. It was established that a large number of factors affect the organizational and production structure and, as a result, the efficiency of the STOA, among which it is appropriate to separately consider the controlled ones, influencing which the management of the enterprise can adjust the technical and economic indicators of the STOA's work.



Ключові слова


станція технічного обслуговування; технологічний розрахунок; експлуатаційні умови; середньорічний пробіг; періодичність технічного сервісу; кількість робочих постів.

Посилання


Бугайчук О С Поліпшення діяльності підприємств автосервісу на основі оптимізації виробничих процесів: автореф. дис. канд. техн. наук: 05.22.10 – Експлуатація та ремонт засобів транспорту / Олександр  Сергійович Бугайчук – Київ, 2010. – 22 с.

 

Бережна Н.Г. Моделювання динамічних процесів в логістичних системах вантажоперевезень.[Текст]: навчальний посібник / Н.Г. Бережна. – ХНТУСГ,  2017. – 76 с.

 

Організація виробничих процесів на транспорті в ринкових умовах / Канарчук В.Є., Лудченко О.А., Барилович Л.П. та ін. –К.: Логос, 1996. – 348 с.

 

Сахно Є.Ю. Менеджмент сервісу: теорія та практика: Навч. посіб./ Є.Ю. Сахно, М.С. Дорош, А.В. Ребенюк. – К.: Центр учбової літератури, 2010. – 328 с.


Повний текст: PDF