Остання редакція: 2025-01-05
Анотація
Розглянуто основні аспекти організації безпечних умов праці та навчання. Проаналізовано нормативно-правову базу, методи управління ризиками та убезпечення працівників. Представлено результати дослідження впливу умов праці та навчання на здоров’я та ефективність діяльності. Запропоновано рекомендації щодо поліпшення існуючих систем безпеки.
The main aspects of organizing safe working and training conditions are considered. The regulatory framework, risk management methods and employee safety are analyzed. The results of a study of the impact of working and training conditions on health and performance are presented. Recommendations are offered for improving existing safety systems.
Ключові слова
Посилання
1. Dembitska, S., Kobylianskyi, O., Kobylianska, I., & Tatarchuk, V. (2024). Application of a risk-oriented approach in the process of professional training of specialists in energy industry. Przegląd elektrotechniczny, 6, 248-252.
2. Kobylianskyi, O., & Dembitska, S. (2023). Formation of occupational safety competencein the process of professional training of mechanical engineering specialists. Professional Pedagogics, 1(26), 15-23.
3. Kobylianskyi, O., & Dembitska, S. (2022). Formation of work safety culture of the technical specialists. Professional Pedagogics, 2 (25), 138-146.
4. Kobylianskyi, O. V., & Dembitska S. V. (2018). Sutnist ta osoblyvosti profesiinoi kultury fakhivtsiv tekhnichnoho profiliu. Naukovi zapysky. Seriia: Pedahohichni nauky, 2(173), 120-122.
5. Кобилянська, І. М., & Кобилянський, О. В. (2013). Застосування ризик-орієнтованого підходу при формуванні у студентів компетенцій з безпеки життєдіяльності. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. (7, 109-119). Суми: Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка.
6. Кобилянська, І. М., & Кобилянський, О. В. (2016). Формування у майбутніх фахівців-економістів культури безпеки. Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Ч. 2. (7, 42–49). Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка.
7. Кобилянський, О. В., & Кобилянська, І. М. (2013). Формування культури безпеки у студентів вищих навчальних закладів. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки, 10(4), 78-85.
8. Кобилянський, О. В. (2014). Безпека життєдіяльності: навчальний посібник. Вінниця: ВНТУ.
9. Кобилянський, О. В., Присяжнюк, В. В, & Богачук, В. В. (2008). Охорона праці в робітничій професії. Вінниця: ВНТУ.
10. Кобилянський, О. В., Лемешев, М. С., & Березюк, О. В. (2010). Основи охорони праці: навчальний посібник. Вінниця: ВНТУ.
11. Іваненко, О. В. Основи охорони праці. URL: http://www.kgt.dp.ua/files/20171201142318_kupchik_m_p.pdf.
12. ЮНІСЕФ Україна: Звіти та ресурси про безпеку в школах. URL: https://www.unicef.org/ukraine/stories/safe-schools-for-children-in-ukraine.
13. ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT). URL: https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=88004.
14. Закон України «Про охорону праці». URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2694-12#Text.