КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)

Розмір шрифта: 
РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ
Антон Павлович Боровик, Олександр Володимирович Кобилянський

Остання редакція: 2025-01-02

Анотація


Приділено увагу вивченню сучасних особливостей розвитку критичного мислення в студентів галузі інформаційних технологій. Окрім того, приділено увагу аналізу сучасних методів та інноваційних підходів у процесі стимулювання розвитку критичного мислення в студентів. 

Attention is paid to the study of modern features of the development of critical thinking in students of the field of information technology. In addition, attention is paid to the analysis of modern methods and innovative approaches in the process of stimulating the development of critical thinking in students.



Ключові слова


професійна освіта; критичне мислення; методи навчання; практична підготовка; інноваційні технології.

Посилання


1. Dembitska, S., Kobylianskyi, O., Kobylianska, I., & Tatarchuk, V. (2024). Application of a risk-oriented approach in the process of professional training of specialists in energy industry. Przegląd elektrotechniczny, 6, 248-252.

2. Kobylianskyi, O., & Dembitska, S. (2023). Formation of occupational safety competence in the process of professional training of mechanical engineering specialists. Professional Pedagogics, 1(26), 15-23.

3. Kobylianskyi, O., & Dembitska, S. (2022). Formation of work safety culture of the technical specialists. Professional Pedagogics, 2 (25), 138-146.

4. Kobylianskyi, O. V., & Dembitska S. V. (2018). Sutnist ta osoblyvosti profesiinoi kultury fakhivtsiv tekhnichnoho profiliu. Naukovi zapysky. Seriia: Pedahohichni nauky, 2(173), 120-122.

5. Кобилянська, І. М., & Кобилянський, О. В. (2013). Застосування ризик-орієнтованого підходу при формуванні у студентів компетенцій з безпеки життєдіяльності. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. (7, 109-119). Суми: Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка.

6. Кобилянська, І. М., & Кобилянський, О. В. (2016). Формування у майбутніх фахівців-економістів культури безпеки. Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. Ч. 2. (7, 42–49). Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка.

7. Кобилянський, О. В., & Кобилянська, І. М. (2013). Формування культури безпеки у студентів вищих навчальних закладів. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки, 10(4), 78-85.

8. Розвиток критичного мислення студентів під час занять з іноземної мови у ЗВО. URL: https://pedpsy.duan.edu.ua/images/PDF/2022/2/8.pdf.

9. Розвиток критичного мислення студентів під час вивчення природничих дисциплін. URL: http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2024/67/part_1/20.pdf.

10. Великий тлумачний словник сучасної української мови (2005). Уклад. та голов. ред. В. Т. Бусел. Київ; Ірпінь: Перун. URL: http://irbisnbuv.gov.ua/ulib/item/UKR0000989.

11. Велика українська енциклопедія. URL: http://vue.gov.ua.

12. Мислення. Вікіпедія – вільна енциклопедія. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Мислення.

13. Баранова, І. Що таке критичне мислення та як його розвивати? URL: https://osvitoria. media/experience/shho-take-krytychne-myslennya-ta-yak-jogo-rozvyvaty/.

14. Надурак, В. (2022). Критичне мислення: поняття та практика. Філософія освіти. Philosophy of Education, 28(2), 129–147.


Повний текст: PDF