КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)

Розмір шрифта: 
РОЗВИТОК ФРАНЧАЙЗИНГУ ЯК ІНСТРУМЕНТУ МАСШТАБУВАННЯ БІЗНЕСУ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
Володимир Ігорович Назаров

Остання редакція: 2024-12-16

Анотація


У статті досліджено роль франчайзингу як інструменту масштабування бізнесу в умовах глобалізації. Франчайзинг дозволяє компаніям швидко розширювати свою присутність на міжнародних ринках, використовуючи переваги впізнаваного бренду та ефективно адаптуючись до локальних умов за допомогою франчайзі, які добре знайомі з особливостями місцевих ринків. Розглянуто ключові фактори, що сприяють зростанню франчайзингу, такі як глобалізація економіки і цифрова трансформація. Також аналізуються основні виклики, з якими стикаються франчайзери на українському ринку, зокрема, недостатня державна підтримка та обмеження в доступі до фінансових ресурсів. Автори наголошують на важливості розробки державних механізмів для підтримки франчайзингу, що допоможе зміцнити позиції малих і середніх підприємств у цьому секторі. Дослідження доповнено прикладами успішних франчайзингових моделей, що свідчать про їхню гнучкість і здатність адаптуватися до глобальних та локальних змін.


Ключові слова


франчайзинг, масштабування бізнесу, глобалізація, міжнародні ринки, український франчайзинговий ринок, державна підтримка підприємництва франчайзингових моделей.

Повний текст: PDF