Остання редакція: 2024-12-13
Анотація
У роботі представлено процес розробки гри "Weenfaster" у жанрі платформер, зосереджуючись на створенні інноваційної ігрової механіки. Досліджено сучасні тенденції розвитку платформерів, їх роль у формуванні когнітивних навичок та адаптацію до новітніх технологічних платформ. Описано реалізацію ключових механік, зокрема системи руху, фізики стрибків і гравітації. Результати розробки демонструють інтеграцію класичних елементів жанру з сучасними підходами, забезпечуючи конкурентоспроможність гри на ринку.
Information Technology for Creating the Platformer Game "Weenfaster"
The paper presents the development process of the platformer game "Weenfaster," focusing on creating innovative game mechanics. Current trends in the evolution of platformers, their role in developing cognitive skills, and their adaptation to cutting-edge technological platforms are analyzed. The implementation of key mechanics, including the character movement system, jump physics, and gravity, is described. The results demonstrate the integration of classic genre elements with modern approaches, ensuring the game's competitiveness in the market.
Ключові слова
Посилання
Marks B. Barry Artificial Intelligence for Games: книга [Текст]/ Georgios N. Yannakakis and Julian Togelius, 2018. 42с.
GameDev.net [Electronic resourse] – Mode of access: https://www.gamedev.net/
Wikipedia [Electronic resourse] – Mode of access: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%BE%D1%88%D1%83%D0%BA_%D1%88%D0%BB%D1%8F%D1%85%D1%83
Wikipedia [Electronic resourse] – Mode of access: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%82%D0%BE%D1%80_%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BE%D1%96%D0%B3%D0%BE%D1%80
Unity documentation [Electronic resourse] – Mode of access: https://docs.unity3d.com/Manual/index.html