КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)

Розмір шрифта: 
ПОРІВНЯЛЬНИЙ АНАЛІЗ КУЛЬТУРНИХ ВІДМІННОСТЕЙ БАНГЛАДЕШ ТА ПОРТУГАЛІЇ В КОНТЕКСТІ ЗДІЙСНЕННЯ МІЖНАРОДНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ВІДНОСИН
Ростислав Шалак

Остання редакція: 2025-05-30

Анотація


Проаналізовано культурні відмінності між Бангладеш та Португалією в контексті споживчої поведінки,
маркетингових стратегій та цінової політики. Вивчені особливості культурних моделей, які впливають на
прийняття рішень споживачами, брендинг, рекламні стратегії та канали дистрибуції. Виявлено, що в
Португалії споживачі орієнтовані на інновації, швидке прийняття рішень і преміальні продукти, тоді як у
Бангладеш домінують колективні цінності, традиції та значну цінову чутливість. Результати дослідження
підкреслюють важливість адаптації міжнародних маркетингових стратегій з урахуванням культурних
особливостей кожного ринку для досягнення успіху в глобальному бізнес-середовищі.
The cultural differences between Bangladesh and Portugal are analyzed in the context of consumer behavior,
marketing strategies and pricing policies. The peculiarities of cultural models that influence consumer decision-making,
branding, advertising strategies and distribution channels are studied. Consumers in Portugal are found to be oriented
towards innovation, quick decision-making and premium products, while Bangladesh is dominated by collective values,
tradition and significant price sensitivity. The results of the study emphasize the importance of adapting international
marketing strategies, taking into account the cultural characteristics of each market, in order to achieve success in the
global business environment.



Повний текст: PDF