КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)

Розмір шрифта: 
Онлайн-лекції: досвід найкращих американських університетів
Вікторія Миколаївна Клиш, Оксана Броніславівна Залюбівська

Остання редакція: 2024-12-03

Анотація


У статті розглядається досвід провідних університетів США (MIT, Harvard, Stanford, Caltech, University of Pennsylvania) у переході на онлайн-формат навчання під час пандемії COVID-19. Окрему увагу приділено вивченню потенціалу довготривалих змін у навчальному процесі та організації освітнього середовища. Використання онлайн-платформ, змішане навчання, гібридні моделі викладання і нові підходи до оцінювання стали ключовими елементами адаптації університетів до нових умов. Пандемія стала каталізатором для експериментів з освітніми практиками, які можуть зберегти свою актуальність і в постпандемічний період.

Ключові слова


онлайн навчання, пандемія COVID-19, освітні технології, університети США, дистанційне навчання

Повний текст: PDF