Розмір шрифта:
Онлайн-лекції: досвід найкращих американських університетів
Остання редакція: 2024-12-03
Анотація
У статті розглядається досвід провідних університетів США (MIT, Harvard, Stanford, Caltech, University of Pennsylvania) у переході на онлайн-формат навчання під час пандемії COVID-19. Окрему увагу приділено вивченню потенціалу довготривалих змін у навчальному процесі та організації освітнього середовища. Використання онлайн-платформ, змішане навчання, гібридні моделі викладання і нові підходи до оцінювання стали ключовими елементами адаптації університетів до нових умов. Пандемія стала каталізатором для експериментів з освітніми практиками, які можуть зберегти свою актуальність і в постпандемічний період.
Ключові слова
онлайн навчання, пандемія COVID-19, освітні технології, університети США, дистанційне навчання
Повний текст:
PDF