КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)

Розмір шрифта: 
КОРПОРАТИВНИЙ ІМІДЖ ТА ЙОГО ВПЛИВ НА ЛОЯЛЬНІСТЬ КЛІЄНТІВ У ЛОГІСТИЦІ
Вікторія Вікторівна Боковець, Вікторія Ігорівна Тупчій

Остання редакція: 2024-11-18

Анотація


Розглянуто значення корпоративного іміджу у формуванні лояльності клієнтів на ринку логістичних послуг. Дослідження показує, як позитивний імідж компанії може стати ключовим фактором для підвищення довіри клієнтів, залучення нових замовників та утримання існуючих. Основна увага приділяється практичним аспектам формування корпоративного іміджу та його впливу на конкурентоспроможність компанії.

Ключові слова


корпоративний імідж, клієнти, логістика, підприємство, вплив

Повний текст: PDF