КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)

Розмір шрифта: 
Імідж як інструмент конкурентної переваги на ринку праці
Вікторія Вікторівна Боковець, Владислав Анатолійович Бойко

Остання редакція: 2024-11-14

Анотація


Розглянуто позитивний імідж підприємства є важливий чинник для досягнення конкурентних переваг на ринку. Вказано, як впливає він на сприйняття компанії з боку клієнтів, партнерів та громадськості, формуючи довіру, репутацію і підвищуючи ефективність бізнесу. Успішне формування іміджу сприяє розвитку кадрового потенціалу та довгостроковій стабільності підприємства, що є ключовим для його конкурентоспроможності.

Ключові слова


Ключові слова: Імідж підприємства, конкурентні переваги, репутація, довіра, бренд, кадровий потенціал, конкурентоспроможність.

Повний текст: PDF