КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)

Розмір шрифта: 
ВИЩА ОСВІТА ТА ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ: ПРОТИСТОЯННЯ, ІГНОРУВАННЯ ЧИ ПАРТНЕРСТВО?
Віталій Едуардович Тушинський

Остання редакція: 2024-11-15

Анотація


У роботі досліджено роль штучного інтелекту в сучасній освіті та його взаємодію з викладачами. Проаналізовано основні напрями використання ШІ в освітньому процесі, визначено переваги та виклики впровадження цих технологій. Обґрунтовано необхідність розгляду ШІ не як заміни викладача, а як потужного інструменту для покращення якості освіти через партнерську взаємодію

Ключові слова


штучний інтелект, освітній процес, персоналізоване навчання, роль викладача, цифрова трансформація освіти.

Повний текст: PDF