КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)

Розмір шрифта: 
ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ ДО УПРАВЛІННЯ ВІДДАЛЕНОЮ ТЕХНІЧНОЮ ПІДТРИМКОЮ КОРИСТУВАЧІВ В ІТ ПІДПРИЄМСТВІ
Олександр Кисса, Алла Краєвська

Остання редакція: 2024-10-30

Анотація


Розвиток віддаленої технічної підтримки значною мірою зумовлений впровадженням хмарних технологій та платформ, що дозволяють ефективно управляти запитами та спрощувати комунікацію в розподілених командах. Платформи, такі як ServiceNow, Zendesk, та Jira Service Desk, консолідують дані про користувачів, автоматизують їх обробку і забезпечують доступ до важливої інформації з будь-якої точки світу. Використання цих інструментів сприяє підвищенню керованості і прозорості процесів, дозволяючи керівництву в реальному часі стежити за ефективністю вирішення запитів та оперативно реагувати на проблеми. За даними досліджень, більшість компаній, що надають технічну підтримку, зазначають збільшення швидкості обслуговування та покращення якості послуг завдяки хмарним рішенням.


Ключові слова


хмарні технології, управління запитами, віддалена підтримка, автоматизація, ІТ інфраструктура підприємства

Повний текст: PDF