КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2025)

Розмір шрифта: 
ПСИХОЛОГІЧНІ БАР’ЄРИ У ВПРОВАДЖЕННІ ІННОВАЦІЙ В ОСВІТУ
Анна Олександрівна Судець

Остання редакція: 2024-12-20

Анотація


У роботі досліджено психологічні бар'єри, які виникають під час впровадження інновацій в освіту. Для вирішення цієї проблеми було проведено опитування вчителів середніх шкіл та проаналізовано рівень опору нововведенням, страх перед змінами та перевантаження інформацією. Основна увага приділялася факторам, що перешкоджають ефективному впровадженню інноваційних технологій у навчальний процес.

Ключові слова


інновації в освіті;психологічні бар'єри;страх перед змінами;опір інноваціям;вчительська мотивація.

Повний текст: PDF