КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)

Розмір шрифта: 
РОЗРОБКА БІБЛІОТЕКИ, ЩО РЕАЛІЗУЄ КОМПЛЕКСНУ МАГІЮ У ФЕНТЕЗІ ІГРАХ У ВІРТУАЛЬНІЙ РЕАЛЬНОСТІ З ВИКОРИСТАННЯМ РУШІЯ UNREAL ENGINE 5
Богдан Олегович Кавацюк, Оксана Анатоліївна Золотухіна

Остання редакція: 2024-05-21

Анотація


У цій роботі розглядається створення спеціалізованої бібліотеки для розробників, яка спрощує процес впровадження магічних систем у фентезі ігри, орієнтовані на віртуальну реальність. Бібліотека дозволяє інтегрувати різноманітні магічні заклинання та ефекти, створюючи реалістичний і захоплюючий ігровий досвід. Використання рушія Unreal Engine 5 забезпечує високоякісні візуальні ефекти та складні ігрові механіки, що робить процес розробки більш ефективним і зручним.

 

This paper explores the creation of a specialized library for developers, aimed at simplifying the implementation process of magical systems in fantasy games oriented towards virtual reality. The library enables the integration of various magical spells and effects, creating a realistic and immersive gaming experience. Leveraging the Unreal Engine 5 ensures high-quality visual effects and complex gameplay mechanics, making the development process more efficient and convenient.


Ключові слова


інформаційна технологія: розробка ігор; віртуальна реальність; С++; Unreal Engine 5

Посилання


1. Unreal Engine 5 Documentation -
https://dev.epicgames.com/documentation/en-us/unreal-engine/slate-ui-widget-examples-for-unreal-engi ne?application_version=5.3
2. Stack Overflow - https://stackoverflow.com/


Повний текст: PDF