КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)

Розмір шрифта: 
РОЗРОБКА ПРОГРАМНОГО МОДУЛЯ РОЗПІЗНАВАННЯ ЖЕСТІВ ДЛЯ КЕРУВАННЯ КОМП’ЮТЕРНИМИ ІГРАМИ
Дар`я Віталіївна Шевчук, Ілона Віталіївна Богач

Остання редакція: 2024-05-20

Анотація


Доведено актуальність проблеми розпізнавання жестів для керування комп’ютерними іграми. Проведено огляд існуючих систем розпізнавання рухів, включаючи аналіз їх основних переваг та недоліків. Виконано порівняння різних методів та інструментів для реалізації систем розпізнавання жестів, що дозволяє визначити оптимальні підходи для розробки високоефективного програмного забезпечення.

 

The relevance of the problem of gesture recognition for controlling computer games was proved. An overview of the existing motion recognition systems was presented, including an analysis of their main advantages and disadvantages. A comparison of various methods and tools for implementing gesture recognition systems was carried out, allowing the determination of optimal approaches for developing high-efficiency software.


Ключові слова


жестове керування;розпізнавання рухів; нейронна мережа; комп’ютерне бачення; управління іграми; gestural control; motion recognition; neural network; computer vision; game control.

Посилання


1. Крістофер М. Бішоп (2022). Розпізнавання образів і машинне навчання, том 1 [Книга]

2. Brett Slatkin (2022). Effective Python, 2nd Edition [Книга]

3. The Kinect Sensor | HowStuffWorks [Електронний ресурс] – https://electronics.howstuffworks.com/microsoft-kinect2.htm

4. PlayStation Move [Електронний ресурс] – https://www.playstation.com/uk-ua/accessories/playstation-move-motion-controller/


Повний текст: PDF