Остання редакція: 2024-05-19
Анотація
В даній роботі було розглянуто основні аспекти удосконалення організаційно-економічного механізму підприємства в розрізі формування збутової стратегії підприємства. Доведено необхідність використання сучасних елементів формування збутової стратегії підприємства, а також представлено узагальнену схему ефективної розробки організаційно-економічного механізму управління збутовою діяльністю на прикладі ПрАТ «Інфузія».
Abstract. In this work, the main aspects of improving the organizational and economic mechanism of the enterprise in the context of the formation of the enterprise's sales strategy were considered. The necessity of using modern elements of the formation of the company's sales strategy is proven, and a generalized scheme of effective development of the organizational and economic mechanism of sales activity management is presented using the example of PJSC "Infuzia".
Ключові слова
Посилання
- Мартин О.М. (2022). Управління збутовою діяльністю підприємства в ринкових умовах URL: ldubgd.edu.ua
- Нікіфорова Л.О., Покора М.П. Адаптація збутової діяльності підприємства під час воєнних дій в країні Науково-технічна конференція підрозділів Вінницького національного технічного університету (НТКП ВНТУ) 31 травня 2022 року. URL: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/all-fm/all-fm-2022/paper/view/15283
- Нікіфорова Л.О., Горенко Р.В. Використання інструментів Data Science при розробці маркетингової стратегії підприємства / VII Міжнародна науково-практична конференцію «Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні (2024)» відбудеться 01-02 березня 2024 року. URL: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/fiip/fiip2024/paper/view/20078