КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)

Розмір шрифта: 
Аналіз рекламного ринку України за 2020-2023 роки
Вероніка Кумашевська

Остання редакція: 2024-05-19

Анотація


Досліджено ключові тенденції, зміни і виклики, що відбулися в галузі реклами протягом 2020-2023рр. Розглянуто динаміку обсягів та структуру рекламного ринку, висвітлено вплив технологій та соціокультурних факторів на ринок реклами, окреслено зміни які відбуваються в окремих сегментах рекламного ринку та наведені можливі тенденції його подальшого розвитку.

Ключові слова


реклама; рекламний ринок; радіореклама; інтернет-реклама; медіаспоживання

Повний текст: PDF