КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)

Розмір шрифта: 
МЕТОД СТВОРЕННЯ КРОСПЛАТФОРМЕННИХ КАЗУАЛЬНИХ ІГРОВИХ ЗАСТОСУНКІВ
Владислав Богданович Крейчі

Остання редакція: 2024-05-19

Анотація


В даній роботі було досліджено сучасний ринок казуальних ігрових застосунків. Проаналізовано найпопулярніші ігрові рушії для створення сучасних кросплатформенних казуальних ігрових застосунків.

Ключові слова


game engine; casual game; Unity; Godot; Unreal Engine; Defold

Посилання


https://www.blog.udonis.co/mobile-marketing/mobile-games/mobile-gaming-statistics

https://www.techopedia.com/video-game-statistics

https://www.mordorintelligence.com/industry-reports/online-casual-games-market

https://unity.com

https://www.unrealengine.com

https://godotengine.org

https://defold.com


Повний текст: PDF