Розмір шрифта:
ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ЯК ЗАСОБУ КОМУНІКАЦІЇ ТА СПІВПРАЦІ СЕРЕД СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
Остання редакція: 2024-05-19
Анотація
У дослідженні розглянуто вплив соціальних мереж на поведінку та навчальний процес студентів у контексті дистанційного навчання, а також необхідність забезпечення самостійності та критичного мислення у студентів; висвітлює нові виклики, які стоять перед освітньою системою у зв’язку з розвитком цифрових технологій.
Ключові слова
соціальні мережі; дистанційне навчання; погіршення якості освіти; платні послуги
Посилання
- Петренко М.В. ВИКОРИСТАННЯ СОЦМЕРЕЖ У НАВЧАННІ: ПЕРСПЕКТИВИ І ТЕНДЕНЦІЇ. DSpace at West Ukrainian National University: Головна сторінка. URL: http://dspace.wunu.edu.ua/bitstream/316497/41830/1/Петренко%20М.В.pdf (дата звернення: 06.05.2024).
- Social Network Usage & Growth Statistics: How Many People Use Social Media in 2024?. Backlinko. URL: https://backlinko.com/social-media-users (дата звернення: 18.05.2024).
- Social Media Users 2024 (Global Data & Statistics) | Priori Data. Priori Data. URL: https://prioridata.com/data/social-media-usage/ (дата звернення: 18.05.2024).
- Найпопулярніші соцмережі. WEDEX. URL: https://wedex.com.ua/blog/najpopulyarnishi-sotsmerezhi/ (дата звернення: 05.05.2024).
- Дистанційне навчання у закладах вищої освіти: ризики та перспективи розвитку. Національний університет біоресурсів і природокористування України. URL: https://nubip.edu.ua/node/100736 (дата звернення: 06.05.2024).
Повний текст:
PDF