КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)

Розмір шрифта: 
ВИЗНАЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА ТА ПОВЕДІНКИ КОМПАНІЙ В УМОВАХ ОЛІГОПОЛІЇ
Роман Андрійович Стьоба

Остання редакція: 2024-05-18

Анотація


У роботі розглядається концепція олігополії, її основні характеристики, стратегії поведінки фірм, економічні наслідки, переваги та недоліки, а також реальні приклади олігополій у різних галузях. 

Ключові слова


олігополія; ринкова структура; взаємозалежність фірм; кооперативна поведінка; конкурентні стратегії; економічні наслідки

Посилання


1. Микуланинець, С. І. Характеристика типів ринкових структур. Актуальні проблеми обліково-аналітичного процесу в управлінні підприємницькою діяльністю. 2021.

 

2. Криворучко, Н. М. Поведінка олігополістичних компаній на ринку. Проблеми та перспективи розвитку бізнесу в Україні. 2023. 72 с.

 

3. Кучмій, І. А. Державне регулювання олігополістичного ринку. Multidisciplinary academic research and innovation. 2021. № 27. 145 с.

 

4. Козирод, С. В. Олігополістичний ринок та особливості його функціонування в Україні. Сучасні виклики та напрями вдосконалення в економічній та технічній наукових сферах.  2023. 118 с.


Повний текст: PDF