КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)

Розмір шрифта: 
СИСТЕМА ЕЛЕКТРОННОЇ ПІДТРИМКИ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ З ДИСЦИПЛІНИ «ПРОМИСЛОВИЙ ІНТЕРНЕТ РЕЧЕЙ»: ПІДСИСТЕМА ПІДТРИМКИ СТУДЕНТСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Олександр Вадимович Петров, Володимир Миколайович Папінов

Остання редакція: 2024-05-21

Анотація


Анотація

В доповіді вирішується задача розробки на основі системи «JetIQ» (автоматизоване управління даними освітнього процесу та документообігом)  та інформаційно-освітнього середовища типу «віртуальне хімічне виробництво» системи електронної підтримки навчального процесу з дисципліни «Промисловий Інтернет речей». Ця система буде використовуватися для навчання магістрів спеціальності 174 «Автоматизація, комп’ютерно-інтегровані технології та робототехніка».

Abstract

The report addresses the task of developing a system of electronic support for the educational process in the discipline "Industrial Internet of Things" on the basis of the "JetIQ" system (educational process data and document flow automated management) and educational environment of the type "virtual chemical production". This system will be used for teaching masters in the specialty 174 "Automation, computer-integrated technologies and robotics".



Ключові слова


система електронної підтримки; навчальна дисципліна; промисловий Інтернет речей; студентська діяльність; electronic support system; educational discipline; industrial Internet of things; student activity

Посилання


1.Євсєєв В.В. Методи та моделі кіберфізичного керування процесами в організаційно-технічних виробничих об'єктах  автореферат . - Х: ХНТУ, 2021. - 48 с. / URL : https://openarchive.nure.ua/bitstreams/8021ae6e-aea5-4797-a311-fb871f8a2926/download.2. Wiki : ВНТУ [Електронний ресурс] / URL : https://wiki.vntu.edu.ua.

3. Папінов В.М. Багатофункціональна комп'ютеризована лабораторія для наскрізної практичної підготовки студентів спеціальності 151 / В.М. Папінов, Я.А. Кулик // Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології/ Міжнародний науково-технічний журнал. - 2018. - №2(36). - С. 89-104.

4. Папінов В.М. Industrial Internet of Things: практичне вивчення на базі багатофункціональної комп'ютеризованої лабораторії / В.М. Папінов, Я.А. Кулик // Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології/ Міжнародний науково-технічний журнал. - 2019. - №2(38). - С.122-137.

5. Папінов В.М. Автоматизований виробничий склад: гібридне моделювання в навчальній комп'ютеризованій лабораторії / В.М. Папінов // Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології/ Міжнародний науково-технічний журнал. - 2020. - №1(39). - С.61-77 (URL : https://oeipt.vntu.edu.ua/ index.php/oeipt/article/download/571/545/632).

6. Папінов В.М. Лабораторна імітація "навчальної фабрики": гібридне моделювання матеріальних потоків / В.М. Папінов // Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології/ Міжнародний науково-технічний журнал. - 2020. - №2(40). - С.65-81 (URL : https://oeipt.vntu.edu.ua/index.php/oeipt/article/ view/581).

7.  Індустрія 4.0 - майбутнє технічної освіти [Електpoнний pеcуpc]: Ua.Automation.com. URL : http://ua.automation.com/content/industrija-40-budushhee-tehnicheskogo-obrazovanija.

8. Working and learning [Електронний ресурс]: Festo Corporate. URL: https://www.festo.com/group/ru/cms/10968.htm.

9. An integrated learning system for Industry 4.0 [Електронний ресурс] / URL: https://www.festo-didactic.com/int-en/highlights/qualification-for-industry-4.0/project-workstation-i4.0-cp-lab/.


Повний текст: PDF