КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)

Розмір шрифта: 
СУЧАСНІ ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОГО ПОЗИЦІОНУВАННЯ
Вікторія Миколаївна Валько

Остання редакція: 2024-05-17

Анотація


В статті здійснено розгляд основних аспектів маркетингового позиціонування в сучасних умовах. Виокремлено основні підходи до трактування маркетингового позиціонування. Зазначено, які ключові особливості містить в собі маркетингове позиціонування.


Ключові слова


маркетингове позиціонування; комплекс маркетингу; стратегічне планування та маркетинг; ціннісна пропозиція; ринкова ніша; унікальна ідентичність; цільова аудиторія бренду; відмінні характеристики; відношення до продукту; конкурентний продукт.

Повний текст: PDF