Розмір шрифта:
ІНФОРМАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ ПЕРЕДБАЧЕННЯ РІВНІВ ЗАДОВОЛЕНОСТІ ПАСАЖИРІВ АВІАКОМПАНІЯМИ
Остання редакція: 2024-05-17
Анотація
В роботі розроблено технологію передбачення рівнів задоволеності пасажирів авіакомпаніями. Для виконання поставленої задачі було використано такі моделі машинного навчання: виконання поставленої задачі є Logistic Regression, Decision Tree, Random Forest, Extra Trees, KNeighbors.
Ключові слова
Python, передбачення, задоволеність пасажирів, машинне навчання, аналіз.
Посилання
- Predicting Air Passenger Satisfaction: A Machine Learning Approach [Електронний ресурс] – Режим доступу: Predicting Air Passenger Satisfaction: A Machine Learning Approach | Estudo Geral (uc.pt)
- Matplotlib Pyplot Documentation. 2024 [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://matplotlib.org/3.5.3/api/_as_gen/matplotlib.pyplot.html
- TJ Klein. Kaggle Dataset «Airline Passenger Satisfaction» [Електронний ресурс] – Режим доступу: Airline Passenger Satisfaction (kaggle.com)
Повний текст:
PDF