КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)

Розмір шрифта: 
ІНФОРМАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ ПЕРЕДБАЧЕННЯ РІВНІВ ЗАДОВОЛЕНОСТІ ПАСАЖИРІВ АВІАКОМПАНІЯМИ
Анна Олександрівна Судець

Остання редакція: 2024-05-17

Анотація


В роботі розроблено технологію передбачення рівнів задоволеності пасажирів авіакомпаніями. Для виконання поставленої задачі було використано такі моделі машинного навчання: виконання поставленої задачі є Logistic Regression, Decision Tree, Random Forest, Extra Trees, KNeighbors.


Ключові слова


Python, передбачення, задоволеність пасажирів, машинне навчання, аналіз.

Посилання


  1. Predicting Air Passenger Satisfaction: A Machine Learning Approach [Електронний ресурс] – Режим доступу: Predicting Air Passenger Satisfaction: A Machine Learning Approach | Estudo Geral (uc.pt)
  2. Matplotlib Pyplot Documentation. 2024 [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://matplotlib.org/3.5.3/api/_as_gen/matplotlib.pyplot.html
  3. TJ Klein. Kaggle Dataset «Airline Passenger Satisfaction» [Електронний ресурс] – Режим доступу: Airline Passenger Satisfaction (kaggle.com)

Повний текст: PDF