КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)

Розмір шрифта: 
ВПЛИВ МІКРОБЛОГІНГОВИХ ПЛАТФОРМ НА АКТИВІЗАЦІЮ ОСВІТНІХ ПРОЦЕСІВ СЕРЕД МОЛОДІ
Дмитро Петрович Григоренко, Олександр Миколайович Рейда

Остання редакція: 2024-05-13

Анотація


У роботі аналізується роль мікроблогінгових платформ у стимулюванні освітніх процесів серед молоді, висвітлюючи їх вплив на мотивацію, залученість та розвиток навичок критичного мислення. Розглядається, як мікроблогінг сприяє індивідуалізації навчання та підвищенню доступності освіти, а також стимулює здорову конкуренцію та самовираження серед студентів.

Abstract.

The paper analyzes the role of microblogging platforms in stimulating educational processes among young people, highlighting their impact on motivation, engagement and the development of critical thinking skills. The author discusses how microblogging contributes to the individualization of learning and increased accessibility of education, as well as stimulates healthy competition and self-expression among students.


Ключові слова


мікроблогінг, освітні процеси, мотивація молоді, критичне мислення, цифрова грамотність, самоосвіта, індивідуалізація навчання.

Повний текст: PDF