КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)

Розмір шрифта: 
ТОВАРНА ПОЛІТИКА ПІДПРИЄМСТВА ТА ОСОБЛИВОСТІ ЇЇ УПРАВЛІННЯ
Ангеліна Петрівна Волчкевич

Остання редакція: 2024-05-16

Анотація


Досліджено поняття «маркетингова товарна політика підприємства» та його трактування вітчизняними і зарубіжними дослідниками. Визначено елементи товарної політики і проаналізовано особливості управління ними.


Ключові слова


маркетингова товарна політика; потреба; товар; управління товаром.

Посилання


1. Кардаш В. Я., Павленко І. А., Шафалюк О. К. Товарна інноваційна політика: підручник. Київ, 2002. 277 с.

2. Черепаха Є. В. Маркетингова складова товарної політики підприємства. Репозиторій ХНЕУ. 2013.

3. Карпенко В. Л. Генезис поняття «маркетингова товарна політика» у вітчизняній економічній літературі. Вісник Хмельницького національного університету. Сер. Економічні науки. 2011. № 6, т. 2. С. 62-65.

4. Громова О. Є., Шевчу Ю. В. Товарна політика в системі маркетингу. Молодий вчений. 2022. №4. С. 75-79.

5. Лісений Є. В., Дяченко Ю. І. Управління та шляхи удосконалення маркетингової товарної політики підприємства. Економіка та суспільство. 2021. №32.

6. Управління товарною політикою фірми: веб-сайт. URL: https://pidru4niki.com/12120124/marketing/upravlinnya_tovarnoyu_politikoyu_firmi


Повний текст: PDF