Розмір шрифта:
ДОСЛІДЖЕННЯ ГІБРИДНОЇ МОДЕЛІ НАВЧАННЯ
Остання редакція: 2024-05-12
Анотація
У 2020 році пандемія Covid-19 викликала експоненційний розвиток та дослідження різних гібридних моделей навчання, обумовлених реакцією освітян (та інших) на обмежувальні заходи соціального дистанціювання та локдауни в освітніх установах. Гібридна модель навчання, що комбінує навчання частково вдома (онлайн) та частково в закладах освіти (оф-лайн), стала реакцією на потреби у більш гнучких формах навчання, більш доступних ресурсах та неперервному професійному розвитку в більшості сфер зайнятості. Ця робота розглядає основні тенденції гібридної моделі навчання та її вплив на майбутнє навчання в умовах викликів та на великій часовій шкалі.
Ключові слова
дистанційне навчання, гібридна модель, гнучкі форми навчання, освіта з Covid-19
Посилання
- Вербівський, Д. (2023). Інноваційні технології в закладі вищої освіти. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», 2 (53), 30–33.
- Хома, Т. (2020). Активні методи навчання в педагогіці вищої школи. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 3, 69, 149–152.
- Norberg, A., Dziuban, C. D. & Moskal. (2022). An early article that foresaw widespread adoption of hybrid learning enabled by technology. On the Horizon, 19(3), 207-216. URL: https://doi.org/10.1108/10748121111163913.
- Beatty, B. J. (2019). A concise practical digital book for flexible hybrid learning design. Implementing student-directed hybrid classes. EdTech Books. URL: https://edtechbooks.org/hyflex.
- Дяченко-Богун, М. (2014). Активні методи навчання у вищому навчальному заклад. Витоки педагогічної майстерності, 14, 74–79.
Повний текст:
PDF