Остання редакція: 2024-05-10
Анотація
Дана робота присвячена аналізу окремих аспектів управління збутовою діяльністю ПрАТ «МХП». Управління збутом є ключовим елементом стратегічного управління підприємством і визначає успішність на ринку. Робота зосереджується на стратегічному плануванні, ефективності дистрибуційної мережі, маркетингових та рекламних заходах, а також співпраці з клієнтами.
SPECIFIC ASPECTS OF ENTERPRISE SALES MANAGEMENT
Abstract:
This work is devoted to the analysis of certain aspects of management of sales activities of PJSC «MHP». Sales management is a key element of strategic enterprise management and determines success in the market. The work focuses on strategic planning, distribution network efficiency, marketing and advertising activities, as well as cooperation with customers.
Ключові слова
Посилання
Harrison, Y., Johnson, S. (2009). Strategic Management: Concepts and Cases. National Book Palace Publishing. 694 p.
Rustem, I. (2015). Building Long-Term Customer Relationships: Strategies and Practice. Economics Publishing. 426 p.