Остання редакція: 2024-05-10
Анотація
Тема дослідження "Формування бренда підприємства; особливості та фактори впливу" є актуальною та важливою в контексті сучасного бізнесу. Бренд є одним із ключових активів підприємства, який визначає його імідж, конкурентоспроможність та відношення споживачів. У даному дослідженні будуть проаналізовані основні аспекти формування бренда, зокрема стратегічне планування, комунікаційні стратегії, створення унікальної ідентичності та управління репутацією.
Ключові слова
Посилання
1.Основні аспекти формування бренду [Електронний ресурс] // – Режим доступу file:///C:/Users/user/Downloads/2837-%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%96-2753-1-10-20231019.pdf
2. Стратегічне планування бренду [Електронний ресурс] // – Режим доступу https://zhzh.com.ua/internet/personalnij-brend-iak-instrument-biznes-strategii.html
3. Комунікаційні стратегії бренду [Електронний ресурс] // – Режим доступу https://laba.ua/blog/tag=brand-management