КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)

Розмір шрифта: 
ФОРМУВАННЯ БРЕНДА ПІДПРИЄМСТВА: ОСОБЛИВОСТІ ТА ФАКТОРИ ВПЛИВУ
Наталія Костянтинівна Мороз

Остання редакція: 2024-05-10

Анотація


Тема дослідження "Формування бренда підприємства; особливості та фактори впливу" є актуальною та важливою в контексті сучасного бізнесу. Бренд є одним із ключових активів підприємства, який визначає його імідж, конкурентоспроможність та відношення споживачів. У даному дослідженні будуть проаналізовані основні аспекти формування бренда, зокрема стратегічне планування, комунікаційні стратегії, створення унікальної ідентичності та управління репутацією.


Ключові слова


бренд; підприємство; формування; імідж; конкурентоспроможність; споживачі; стратегічне планування; комунікаційні стратегії; ідентичність; управління репутацією

Посилання


1.Основні аспекти формування бренду [Електронний ресурс]  // – Режим доступу file:///C:/Users/user/Downloads/2837-%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%96-2753-1-10-20231019.pdf

2. Стратегічне планування бренду [Електронний ресурс] // – Режим доступу https://zhzh.com.ua/internet/personalnij-brend-iak-instrument-biznes-strategii.html

3. Комунікаційні стратегії бренду [Електронний ресурс]   //  – Режим доступу https://laba.ua/blog/tag=brand-management


Повний текст: PDF