Остання редакція: 2024-05-08
Анотація
Ключові слова
Посилання
1. Васильченко, Л., & Шацька, Н. (2022). Дистанційне (онлайн) навчання у закладах ЗСО: проблеми, виклики, рішення. Освіта. Інноватика. Практика, 10, 7, 19-24. https://doi.org/10.31110/2616-650X-vol10i7-003.
2. Вьюненко, О., Агаджанов-Гонзалес, К., Агаджанова, С., & Руденко, Ю. (2023). Інформаційні комунікаційні технології електронного навчання як база інновацій у вищій освіті. Освіта. Інноватика. Практика, 11, 4, 13-19. https://doi.org/10.31110/2616-650X-vol11i4-002
3. Алиєва, А. (2021). Актуальність та проблемність дистанційної форми навчання у сучасних освітніх технологіях. Humanities science current issues: Interuniversity collection of Drohobych Ivan Franko State Pedagogical University Young Scientists Research Papers; editors-compilers M. Pantyuk, A. Dushnyi, I. Zymomrya. Drohobych: Publishing House „Helvetica”, 35, 8, 216-221.
4. Зеленов, Є. А., Кобзарь, М. В., & Теміров, В. І. (2021). Проблеми дистанційного навчання: досвід та перші висновки досвід та перші висновки. Духовність особистості: методологія, теорія і практика, 1.1 (100), 83-92.
5. Петкова, Д. Ф. (2020). Актуальність використання дистанційних технологій в умовах сьогодення: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції «Забезпечення якості вищої освіти», 08 - 10 квітня 2020 р. (С. 504-505).
6. Набока, О. Г., & Яковенко, Г. Р. (2023). Освітні платформи у підготовці майбутніх вчителів. Актуальні питання сучасної науки та освіти: збірка наукових праць. (Вип. № 9, 31-39). МОН України ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет». Слов’янськ.