КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)

Розмір шрифта: 
ВПЛИВ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА ПРОЦЕС НАВЧАННЯ ТА ПІЗНАННЯ
Михайло Дмитрович Ганчук, Ірина Миколаївна Кобилянська

Остання редакція: 2024-05-08

Анотація


Досліджено вплив сучасних інформаційних технологій на процес навчання та пізнання у сучасному освітньому середовищі. Відкриття та поширення цифрових технологій відкривають нові можливості для навчання, сприяючи доступності знань, інтерактивності та індивідуалізації навчального процесу. Застосування різноманітних інструментів, таких як віртуальна реальність, штучний інтелект, онлайн-платформи тощо, дозволяє створювати інноваційні методи навчання, які підтримують активну участь учнів, стимулюють їхню творчість та сприяють поглибленому засвоєнню матеріалу. Проте, разом з перевагами, існують і виклики, пов'язані з необхідністю адаптації педагогічного процесу до нових технологічних реалій, врахуванням індивідуальних особливостей учнів та забезпеченням кібербезпеки. Дослідження впливу інформаційних технологій на навчання є актуальним напрямком педагогічної науки, спрямованим на оптимізацію навчального процесу та підвищення якості освіти.

Ключові слова


інформаційні технології, навчання, пізнання, електронні ресурси, інтерактивність, інтернет, дистанційне навчання

Посилання


1. Васильченко, Л., & Шацька, Н. (2022). Дистанційне (онлайн) навчання у закладах ЗСО: проблеми, виклики, рішення. Освіта. Інноватика. Практика, 10, 7, 19-24. https://doi.org/10.31110/2616-650X-vol10i7-003.

 2. Вьюненко, О., Агаджанов-Гонзалес, К., Агаджанова, С., & Руденко, Ю. (2023). Інформаційні комунікаційні технології електронного навчання як база інновацій у вищій освіті. Освіта. Інноватика. Практика, 11, 4, 13-19. https://doi.org/10.31110/2616-650X-vol11i4-002

3. Алиєва, А. (2021). Актуальність та проблемність дистанційної форми навчання у сучасних освітніх технологіях. Humanities science current issues: Interuniversity collection of Drohobych Ivan Franko State Pedagogical University Young Scientists Research Papers; editors-compilers M. Pantyuk, A. Dushnyi, I. Zymomrya. Drohobych: Publishing House „Helvetica”, 35, 8, 216-221.

4. Зеленов, Є. А., Кобзарь, М. В., & Теміров, В. І. (2021). Проблеми дистанційного навчання: досвід та перші висновки досвід та перші висновки. Духовність особистості: методологія, теорія і практика, 1.1 (100), 83-92.

5. Петкова, Д. Ф. (2020). Актуальність використання дистанційних технологій в умовах сьогодення: збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції «Забезпечення якості вищої освіти», 08 - 10 квітня 2020 р. (С. 504-505).

6. Набока, О. Г., & Яковенко, Г. Р. (2023). Освітні платформи у підготовці майбутніх вчителів. Актуальні питання сучасної науки та освіти: збірка наукових праць. (Вип. № 9, 31-39). МОН України ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет». Слов’янськ.


Повний текст: PDF