Остання редакція: 2024-05-08
Анотація
Здійснено огляд сучасних педагогічних методів, що застосовуються в процесі менторства молодих спеціалістів. Аналізуються три ключові методи: проектний метод, метод зворотного навчання та ігрові методи. Показано, як ці педагогічні підходи можуть підготувати молодих фахівців не тільки до технічної компетентності, але й до успішної довгострокової кар'єри в галузі високих технологій.
Ключові слова
Посилання
1. Артьомов, І. В., Студеняк, І. П., Головач, Й. Й., & Гусь, А. В. (2015). Інновації у вищій освіті: вітчизняний і зарубіжний досвід: навчальний посібник. Ужгород: ПП «АУТДОР-ШАРК».
2. Долгопол, О. О., & Кір’янова, О. В. (2021). Інноваційні методи й технології у вищій освіті України: сучасний аспект. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 194, 101-106. https://doi.org/10.36550/2415-7988-2021-1-194-101-106.
3. Шульга, А., Дідух, В., & Гатрич, І. (2023). Використання засобів зворотного зв’язку під час дистанційного навчання студентів закладів вищої освіти. Науковий вісник Вінницької академії безперервної освіти. Серія «Педагогіка. Психологія», 3. https://doi.org/10.32782/academ-ped.psyh-2023-3.15.
4. Метод зворотного навчання Teachback: зрозумій та поясни. URL: https://naurok.com.ua/post/metod-zvorotnogo-navchannya-teachback-zrozumiy-ta-poyasni.
5. Кравець, Н. М., & Гречановська, О. В. (2017). Ігрові технології навчання як одна з інноваційних форм навчально-виховного процесу ВНЗ. XLVI Науково-технічна конференція підрозділів Вінницького національного технічного університету (2017). URL: https://ir.lib.vntu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/17640/2013.pdf.
6. Ігрові технології навчання. URL:https://pidru4niki.com/70163/pedagogika/igrovi_tehnologiyi_navchannya.