КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)

Розмір шрифта: 
ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНОЇ ТА ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТІ
Богдан Олександрович Боднаренко

Остання редакція: 2024-05-08

Анотація


В даній статті аналізуються можливості, а також перспективи застосування доповненої та віртуальної реальності в навчальних процесах закладів вищої освіти. Визначено  необхідність застосування даних технологій в сучасних освітніх процесах.


Ключові слова


інноваційні засоби та технології, освітні процеси, інтерактивне навчання, вплив на здобувачів освіти

Посилання


1. Дембіцька, С., & Кобилянський, О. (2023). Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з професійної освіти засобами цифрових технологій. Педагогіка безпеки, 8(1-2), 01–07. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2023-8-1-001-007.

2. Кузьменко, О., Кобилянський, О., & Дембіцька, С. (2022). Інноваційні засоби формування професійної культури майбутніх фахівців технічних спеціальностей. Педагогіка безпеки, 7(1-2), 01–07. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1-001-007.

3. Мястковська, М., Кобилянська, І., & Кисюк, Д. (2021). Формування готовності майбутніх фахівців з професійної освіти до застосування сучасних інформаційних технологій у професійній діяльності. Педагогіка безпеки, 6(1-2), 21–26. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2021-6-1-021-026.

4. Ставнича, Н., & Кобилянська, І. (2023). Проєктування освітніх ігор як шлях до самовиховання та самовдосконалення здобувачів вищої освіти. Педагогіка безпеки, 8(1-2), 44–50. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2023-8-1-044-050.

5. Dembitska, S., Kobylianska, I., Kobylianskyi, O., & Kuzimenko, O. (2023). Training of specialists in technical specialties to professional activity according to the requirements of the integrative approach. Professional Pedagogics, 1(26), 110-121. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2023.26.110-121.

6. Dembitska, S., Kobylianska, I., Kobylianskyi, O., & Puhach, V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern educational technologies of visualization. Педевтологія, 1, 36-43.

7. Kobylianskyi, O., Stavnycha, Т., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning Technologies in the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher Education. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 911. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1.

8. Miastkovska, M., Dembitska, S., Puhach, V., Kobylianska, I., & Kobylianskyi, O. (2024). Improving the Efficiency of Students’ Independent Work During Blended Learning in Technical Universities. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 899. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-51979-6_21.

9. Тарангул, Л., & Романюк, С. (2022). Використання технології доповненої реальності в освітньому процесі закладів вищої освіти. Проблеми освіти, 1 (96), 187–204. URL: https://doi.org/10.52256/2710‐3986.1‐96.2022.12.

10. Чабан, О. В., & Пашкевич, І. А. (2022). Використання технологій доповненої реальності в освітньому процесі. Science, innovations and education: problems and prospects : proceedings of VII International scientific and practical conference (February 9–11, 2022). (P. 499–504). Tokyo, Japan. URL: http://repositsc.nuczu.edu.ua/bitstream/123456789/14841/1/SCIENCE‐INNOVATIONS‐AND‐EDUCATION‐PROBLEMS‐AND‐PROSPECTS‐9‐11.02.22.pdf#page=499.

11. Kovalenko, V., Marienko, M., & Sukhikh, A. (2020). Use of augmented and virtual reality tools in a general secondary education institution in the context of blended learning. Information Technologies and Learning Tools, 86, 6, 70–86. DOI: https://doi.org/10.33407/itlt.v86i6.4664.

12. Volynets, V. (2021). Use of virtual reality technologies in education. Continuing Professional Education: Theory and Practice, 2, 40–47. DOI: https://doi.org/10.28925/1609‐8595.2021.2.5.

 


Повний текст: PDF