Остання редакція: 2024-05-08
Анотація
Проаналізуємо основні виклики, з якими зіштовхуються студенти і викладачі у процесі віддаленого навчання, такі як технічні труднощі, відсутність зворотного зв’язку, зниження мотивації та інші. Також розглядаються можливі шляхи вирішення цих проблем, включаючи підвищення технічної підтримки, розвиток інтерактивних онлайн-засобів навчання та підвищення ефективності віддалених комунікаційних каналів між студентами та викладачами.
Ключові слова
Посилання
1. Дембіцька, С., & Кобилянський, О. (2023). Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з професійної освіти засобами цифрових технологій. Педагогіка безпеки, 8(1-2), 01–07. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2023-8-1-001-007.
2. Кузьменко, О., Кобилянський, О., & Дембіцька, С. (2022). Інноваційні засоби формування професійної культури майбутніх фахівців технічних спеціальностей. Педагогіка безпеки, 7(1-2), 01–07. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1-001-007.
3. Мястковська, М., Кобилянська, І., & Кисюк, Д. (2021). Формування готовності майбутніх фахівців з професійної освіти до застосування сучасних інформаційних технологій у професійній діяльності. Педагогіка безпеки, 6(1-2), 21–26. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2021-6-1-021-026.
4. Ставнича, Н., & Кобилянська, І. (2023). Проєктування освітніх ігор як шлях до самовиховання та самовдосконалення здобувачів вищої освіти. Педагогіка безпеки, 8(1-2), 44–50. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2023-8-1-044-050.
5. Dembitska, S., Kobylianska, I., Kobylianskyi, O., & Kuzimenko, O. (2023). Training of specialists in technical specialties to professional activity according to the requirements of the integrative approach. Professional Pedagogics, 1(26), 110-121. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2023.26.110-121.
6. Dembitska, S., Kobylianska, I., Kobylianskyi, O., & Puhach, V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern educational technologies of visualization. Педевтологія, 1, 36-43.
7. Kobylianskyi, O., Stavnycha, Т., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning Technologies in the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher Education. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 911. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1.
8. Miastkovska, M., Dembitska, S., Puhach, V., Kobylianska, I., & Kobylianskyi, O. (2024). Improving the Efficiency of Students’ Independent Work During Blended Learning in Technical Universities. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 899. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-51979-6_21.
9. Мястковська, М., & Кобилянська, І. (2022). Педагогічна компетентність як необхідна складова професійної компетентності майбутніх фахівців технічних спеціальностей. Педагогіка безпеки, 7(1-2), 30–35. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1-030-035.
10. Мястковська, М., & Кобилянська, І. (2019). Перспективи розвитку дистанційної освіти в контексті компетентнісного підходу. Педагогіка безпеки, 1, 72-77.
11. Clark, E., & Scott, L. (2016). Student Motivation and Engagement in Distance Learning: A Comparative Study. Journal of Distance Education, 8(4), 211-228.
12. Smith, J., & Johnson, A. (2020). Challenges and Solutions in Distance Learning: A Comprehensive Review. Educational Research Review, 25, 123-145.
13. Wilson, K., & Smith, D. (2011). Addressing Motivation and Engagement in Online Learning: Best Practices and Future Directions. Educational Technology Review, 29(2), 145-162.
14. Веремчук, А. (2013). Проблеми і перспективи дистанційного навчання у ВНЗ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, 7, 319-325. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ppsv_2013_7_50.