КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)

Розмір шрифта: 
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ БРЕНДУ
Артем Сергійович Запорожець

Остання редакція: 2024-05-10

Анотація


Це дослідження розглядає концептуальні засади формування бренду з точки зору стратегічного підходу та практичних інструментів, які можна використовувати для досягнення цієї мети. Аналізуються такі аспекти, як розуміння цільової аудиторії, інноваційність у комунікаційних стратегіях, впровадження корпоративної культури та зв'язок бренду з цінностями споживачів.


Ключові слова


бренд; концептуальні засади; стратегія; цільова аудиторія; комунікаційна стратегія

Посилання


  1. Ковальчук К. В., Подорожна М. Р. Концептуальні засади формування бренду. Бізнес Інформ. 2021. №5. C. 396–401. [Електронний ресурс] // – Режим доступу: https://www.business-inform.net/article/?year=2021&abstract=2021_5_0_396_401
  2. Самодай  В., Машина  Ю., Ковтун, Г. Методичні засади створення бренду. Економіка та суспільство. 2023. №47.   [Електронний ресурс] // – Режим доступу: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/2037
  3. Створення успішного бренду. Wezom. [Електронний ресурс] // – Режим доступу: https://wezom.com.ua/ua/blog/novyj-brend

Повний текст: PDF