КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)

Розмір шрифта: 
ДОСЛІДЖЕННЯ ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ В РЕКЛАМНО-ЗБУТОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «СІЛЬПО-ФУД»
Дар’я Столярчук, Віктолрія Боковець

Остання редакція: 2024-05-10

Анотація


Сучасна економіка, в якій працює ТОВ «Сільпо-Фуд», відзначається загостреною конкуренцією між компаніями. У статті досліджені інструменти цифрового маркетингу, які у своїй рекламно-збутовій діяльності застосовує ТОВ «Сільпо-Фуд», їх місце при формуванні системи просування та підтримки необхідного інформаційного поля навколо компанії при зростаючій ролі інтернету та новітніх технологій, дана характеристика основним інструментам цифрового маркетингу, що використовує компанія.

Повний текст: PDF