КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)

Розмір шрифта: 
ОГЛЯД ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СУЧАСНІЙ ОСВІТІ
Леонід Русланович Кулик

Остання редакція: 2024-05-05

Анотація


Надано огляд актуальності та важливості використання інтерактивних технологій у сучасній освіті. Зазначено переваги інтерактивного навчання, такі як покращення здоров'я, гнучкість у навчанні, доступність інформації, розвиток інтелекту, покращення поведінки студентів та загальний вплив на якість освіти. Також відзначено виклики, що виникають у процесі впровадження інтерактивних технологій, і висловлено необхідність подальшого дослідження та вирішення цих питань для ефективного використання таких технологій у навчальних закладах.


Ключові слова


інтерактивні технології, освітні інновації, студентський розвиток, віртуальна реальність

Посилання


1. The NMC Horizon Report: 2014 K-12 Edition. URL: https://files.eric.ed.gov/fulltext/ED559369.pdf.

2. Game-Based Learning in Universities and Lifelong Learning. (2004). URL: doi.org/10.3217/jucs-010-01-0014.

3. Дембіцька, С., & Кобилянський, О. (2023). Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з професійної освіти засобами цифрових технологій. Педагогіка безпеки, 8(1-2), 01–07. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2023-8-1-001-007.

4. Кузьменко, О., Кобилянський, О., & Дембіцька, С. (2022). Інноваційні засоби формування професійної культури майбутніх фахівців технічних спеціальностей. Педагогіка безпеки, 7(1-2), 01–07. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1-001-007.

5. Мястковська, М., Кобилянська, І., & Кисюк, Д. (2021). Формування готовності майбутніх фахівців з професійної освіти до застосування сучасних інформаційних технологій у професійній діяльності. Педагогіка безпеки, 6(1-2), 21–26. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2021-6-1-021-026.

6. Ставнича, Н., & Кобилянська, І. (2023). Проєктування освітніх ігор як шлях до самовиховання та самовдосконалення здобувачів вищої освіти. Педагогіка безпеки, 8(1-2), 44–50. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2023-8-1-044-050.

7. Dembitska, S., Kobylianska, I., Kobylianskyi, O., & Kuzimenko, O. (2023). Training of specialists in technical specialties to professional activity according to the requirements of the integrative approach. Professional Pedagogics, 1(26), 110-121. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2023.26.110-121.

8. Dembitska, S., Kobylianska, I., Kobylianskyi, O., & Puhach, V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern educational technologies of visualization. Педевтологія, 1, 36-43.

9. Kobylianskyi, O., Stavnycha, Т., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning Technologies in the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher Education. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 911. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1.

10. Dembitskaya, S.V., Kobylianskyi, O.V., & Pugach, V. N. (2022). Assessment of formation of labor protection competences of future specialistsin the process of preparation in institutions of higher education. Вестник Alikhan Bokeikhan University, 2 (53), 42-51. https://doi.org/10.48501/1456.2022.10.78.005.

11. Дембіцька, С., Кобилянський, О., Горохівська, Т., Пугач, В. (2022). Розвиток вищої освіти в посткоронавірусному суспільстві. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, (62), 237–249. https://doi.org/10.31652/2412-1142-2021-62-237-249.

12. Interactive learning environment for the sporting skills development of physical education students. (2023). URL: doi.org/10.1007/s10639-023-12280-9.

13. Evaluation of Evidence-Based Practices in Online Learning. URL: https://www2.ed.gov/rschstat/eval/tech/evidence-based-practices/finalreport.pdf.

14. Connectivism: A knowledge learning theory for the digital age. (2016). URL: doi.org/10.3109/0142159X.2016.1173661.


Повний текст: PDF