КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)

Розмір шрифта: 
ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИДИСЦИПЛІНАРНОГО ПІДХОДУ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ДИСЦИПЛІН ЦИКЛУ ВІДНОВЛЮВАЛЬНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ
Олександр Михайлович Буряк

Остання редакція: 2024-05-05

Анотація


У тезах розглянуто актуальність використання мультидисциплінарного підходу при викладанні дисциплін циклу відновлювальної енергетики, обґрунтовано поняття «мультидисциплінарний», розглянуто методику та можливості використання технологій мультидисциплінарного підходу, його принципи та особливості


Ключові слова


мультидисциплінарний підхід, інтеграція, інтегроване навчання, енергетична компетентність

Посилання


1. Кобилянська, І. М., & Кобилянський, О. В. (2015). Формування у майбутніх фахівців-економістів культури безпеки. Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти, 7, 2, 42-49.

2. Кобилянська, І. М., & Кобилянський, О. В. (2013). Формування загальнокультурних компетенцій з безпеки життєдіяльності у студентів вищих навчальних закладів. Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти, 4, I, 296–301. Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка.

3. Кобилянська, І. М., & Кобилянський, О. В. (2013). Застосування ризик-орієнтованого підходу при формуванні у студентів компетенцій з безпеки життєдіяльності. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 7(33), 109–119.

4. Кобилянський, О. В., & Дембіцька, С. В. (2015). Формування культури безпеки у студентів-електриків. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, 43, 223–228. Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер».

5. Кобилянський, О. В., & Кобилянська, І. М. (2013). Формування культури безпеки у студентів вищих навчальних закладів. Вісник ЛНУ ім. Т. Шевченка. Серія: Педагогічні науки, 10(269), ІV, 78–85. Луганськ: ЛНУ ім. Т. Шевченка.

6. Кобилянський, О. В., & Кобилянська, І. М. (2013). Формування ризик-орієнтованого мислення в процесі вивчення дисципліни «Безпека життєдіяльності». Наукові записки ВДПУ ім. М. Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія, 39, 41–46. Вінниця: ТОВ Планер.

7. Балтремус, В. Є. (2012). Зміст освіти як інструмент соціалізації учнів у навчально-виховному процесі демократичних шкіл. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія, 36, 328-333.

8. Заскалєта, С., & Щербакова, О. Застосування принципів міжпредметних зв’язків у вищій школі зарубіжний дослід. URL: https://od.kubg.edu.ua/index.php/journal/article/view/692/595.

9. Садкіна, В. І. (2016). Компетентності – обговорюємо, тлумачимо, звикаємо до нових підходів. Географія, 19-20, 17-20.

10. Чернецький, І. С., Сліпухіна, І. А., & Поліхун, Н. І. Особливості застосування мультидисциплінарного підходу у STEM навчанні. URL: https://www.cuspu.edu.ua/ua/.

11. Державний стандарт вищої освіти за спеціальністю 141 «Електроенергетика, електротехніка та електромеханіка». URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/vishcha-osvita/zatverdzeni%20standarty/2019/06/25/141-Elektroen.elektrotekhn.elektromekh.10.12.pdf.

12. Integrating the disciplines: Successful interdisciplinary subjects. URL: https://gened.psu.edu/files/loa__interdisciplinary_course_how_to_guide_gooding.pdf.


Повний текст: PDF