КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)

Розмір шрифта: 
Адаптація ігрових механік до апаратної структури кросплатформенного проєкту на Unity3D
Наталія Сергіївна Колеснікова, Леонід Віталійович Крупельницький, Леонід Віталійович Крупельницький, Оксана Степанівна Городецька, Оксана Степанівна Городецька

Остання редакція: 2024-05-05

Анотація


Дослідження розкриває виклики адаптації ігрових механік для різних апаратних платформ використовуючи Unity3D і пропонує комплексні рішення для оптимізації ігрового досвіду. Результати включають аналіз оптимізації продуктивності, розробку адаптивного інтерфейсу та стратегії уніфікації ігрових механік, що відкривають шляхи до ефективної кросплатформенної розробки.


Ключові слова


Unity3D; кросплатформенна розробка; ігрові механіки; апаратна оптимізація.

Посилання


  1. Java (programming language): [Електронний ресурс].
    Режим доступу до ресурсу:https://en.wikipedia.org/wiki/Java_(programming_language).
  2. Нативна чи кросплатформова технологія – що краще?: [Електронний ресурс].
    Режим доступу:http://wnfx.ru/nativnaya-ili-krossplatformennaya-razrabotka chtoluchshe/.
  3. Офіційний сайт Expo.[Електронний ресурс].
    Режим доступу:https://docs.expo.io
  4. Patel, Nasrullah. Top 5 Databases For React Native App Development. [Електронний ресурс].
    Режим доступу: https://www.business2community.com/tech-gadgets/top-5-databasesfor-react-native-app-development-02383205

Повний текст: PDF