КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)

Розмір шрифта: 
ОПТИМІЗАЦІЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ
Вікторія Вікторівна Боковець, Нікола Хабас

Остання редакція: 2024-05-08

Анотація


У статті розкрито суть конкурентоспроможності та її види. Наголошується увага на конкурентних перевагах, що впливають на конкурентоздатність підприємства та його роботу в цілому. Визначаються основні підходи до отримання конкурентних переваг в організації, їх види та особливості. Висвітлюються основні аспекти розвитку підприємства та підвищення його конкурентостійкості. Викладено погляди на особливості формування конкурентних переваг вітчизняних підприємств на основі аналізу особливостей розвитку фірми в умовах жорсткої конкуренції. На основі детального аналізу внутрішнього та зовнішнього середовища функціонування господарюючих суб’єктів, визначаються основні підходи формування ефективної, продуктивної, раціональної, маркетингової стратегії, реалізація якої, дозволить досягти бажаного результату. Основну увагу дослідження зосереджено на теоретичних засадах конкурентоспроможності та формуванні конкурентних переваг.


Ключові слова


Ключові слова: конкурентоспроможність, конкурентні переваги, конкурентний потенціал, стратегічний менеджмент, стратегічний маркетинг, стратегія розвитку, теорія конкуренції.

Повний текст: PDF