КОНФЕРЕНЦІЇ ВНТУ електронні наукові видання, 
Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2024)

Розмір шрифта: 
ЗАСТОСУВАННЯ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ
Михайло Ігорович Проценко

Остання редакція: 2024-05-01

Анотація


Розглянуто роль та вплив використання онлайн-курсів та дистанційного навчання на освітні процеси, переваги та виклики цих форматів для студентів та викладачів. 

Ключові слова


навчання, онлайн-курси, дистанційне навчання, освітні процеси

Посилання


  1. Innovative Higher Education Teaching and Learning Techniques: Implementation Trends and Assessment Approaches. URL: https://www.academia.eu/80470137/Innovative_Higher_Education_Teaching_and_Learning_Techniques_Implementation_Trends _and_Assessment_Approaches.
  2. Innovative Approaches To Teaching And Learning In Higher Education. URL: https://elearningindustry.com/innovative-approaches- to-teaching-and-learning-in-higher-education.
  3. Senthilkumar,V., & Kannappa, R.(2017). Impact of Innovative Teaching and Learning Methodologies for Higher Educational Institutions with reference to Trichirappalli District. IOSR Journal of Business and Management (IOSR-JBM),19(7), 88-92. DOI: 10.9790/487X-1907028892.
  4. Міністерство освіти і науки України. (2022). Освіта України в умовах воєнного стану. URL: https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/serpneva-konferencia/2022/Mizhn.serpn.ped.naukprakt.konferentsiya/ Inform-analityc.zbirn-Osvita.Ukrayiny.v.umovakh.voyennoho.stanu.22.08.2022.pdf
  5. Дембіцька, С. В., & Кобилянський, О. В. (2014). Педагогічні умови використання інтернет-технологій у процесі вивчення безпеки життєдіяльності. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми: зб. наук. пр. Київ-Вінниця: ТОВ фірма «Планер», вип. 38, 310–315.
  6. Кобилянський, О. В. (2013). Компетентнісний підхід до вивчення дисциплін циклу безпеки життєдіяльності у вищих навчальних закладах. Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Серія: Педагогічні науки. Луцьк: СНУ імені Лесі Українки, 7(256), 43–48.
  7. Кобилянський, О. В. (2009). Особливості організації самостійної роботи студентів при вивченні безпеки життєдіяльності. Освіта Донбасу, 5(136), 34–42.
  8. Кобилянський, О., & Дембіцька, С. (2014). Використання інтернет-технологій у процесі вивчення безпеки життєдіяльності. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Кіровоград: РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, вип. 132, 61–65.
  9. Кобилянський, О. В., & Кобилянська, І. М. (2014). Практичні аспекти формування компетентності фахівців. Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти, 6 (2), 120-124. КДПУ ім. В. Винниченка.
  10. What is a learner-centered approach? URL:https://samelane.com/blog/learner-centered/.
  11. Active Learning. URL: https://teaching.cornell.edu/teaching-resources/active-collaborative-learning/active-learning#:~:text=Active%20learning%20methods%20ask%20students,words%20through%20writing%20and%20discussion.
  12. How to use technology in the classroom. URL: https://drexel.edu/soe/resources/student-teaching/advice/how-to-usetechnology-in-the-classroom/#:~:text=Integration%20of%20technology%20in%20education,actively%20engaged%20with%20 learning%20objectives.

Повний текст: PDF