Остання редакція: 2024-04-18
Анотація
Проаналізовано процес інтернаціоналізації вищої освіти як стратегічний напрям розвитку освітнього середовища. Зокрема, показано, що інтернаціоналізація спрямована на підвищення якості освіти та результатів навчання студентів у глобальному контексті. Запропоновано низку комплексних заходів для реалізації процесу інтернаціоналізації в сучасному університеті, що включають розробку стратегічних планів, створення сприятливого середовища для співпраці та комунікації між учасниками освітнього процесу. Реалізація запропонованих заходів передбачає створення необхідних умов для активної участі студентів, викладачів та педагогічних працівників у процесах міжнародного співробітництва та обміну досвідом. Це сприятиме підвищенню конкурентоспроможності університету та якості освіти в цілому.
Ключові слова
Посилання
1. Дембіцька, С., & Кобилянський, О. (2023). Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з професійної освіти засобами цифрових технологій. Педагогіка безпеки, 8(1-2), 01–07. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2023-8-1-001-007.
2. Кузьменко, О., Кобилянський, О., & Дембіцька, С. (2022). Інноваційні засоби формування професійної культури майбутніх фахівців технічних спеціальностей. Педагогіка безпеки, 7(1-2), 01–07. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1-001-007.
3. Мястковська, М., Кобилянська, І., & Кисюк, Д. (2021). Формування готовності майбутніх фахівців з професійної освіти до застосування сучасних інформаційних технологій у професійній діяльності. Педагогіка безпеки, 6(1-2), 21–26. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2021-6-1-021-026.
4. Ставнича, Н., & Кобилянська, І. (2023). Проєктування освітніх ігор як шлях до самовиховання та самовдосконалення здобувачів вищої освіти. Педагогіка безпеки, 8(1-2), 44–50. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2023-8-1-044-050.
5. Dembitska, S., Kobylianska, I., Kobylianskyi, O., & Kuzimenko, O. (2023). Training of specialists in technical specialties to professional activity according to the requirements of the integrative approach. Professional Pedagogics, 1(26), 110-121. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2023.26.110-121.
6. Dembitska, S., Kobylianska, I., Kobylianskyi, O., & Puhach, V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern educational technologies of visualization. Педевтологія, 1, 36-43.
7. Kobylianskyi, O., Stavnycha, Т., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning Technologies in the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher Education. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 911. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1.
8. Miastkovska, M., Dembitska, S., Puhach, V., Kobylianska, I., & Kobylianskyi, O. (2024). Improving the Efficiency of Students’ Independent Work During Blended Learning in Technical Universities. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 899. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-51979-6_21.
9. Knight, J. (2003). Updated Definition of Internationalization. International Higher Education, 33, 1-3. URL: https://doi.org/10.6017/ihe.2003.33.7391.
10. Rosyidah, N., Matin, Rosyidi, U. (2020). Internationalization in Higher Education: University’s Effective Promotion Strategies in Building International Trust. European Journal of Educational Research, 9(1), 351-361. doi: 10.12973/eu-jer.9.1.351.
11. Leask, B. (2015). Internationalizing the Curriculum. Taylor & Francis Group. (Pp. 115-116).
12. Dr. Lid King. The Impact of Multilingualism on Global Education and Language Learning. Cambridge Assessment English. p. 35. URL: https://www.cambridgeenglish.org/Images/539682-perspectives-impact-on-multilingualism.pdf.