Остання редакція: 2024-04-18
Анотація
Дослідження розкриває вплив штучного інтелекту та аналізу даних на сучасну педагогічну практику. Включає в себе опис використання штучного інтелекту та обробки даних у викладанні, включаючи персоналізоване навчання, визначення потреб учнів, відстеження прогресу та прогнозування потенційного розвитку. Крім того, розглядаються правові та етичні проблеми, які виникають під час використання цих технологій, зокрема конфіденційність і справедливість. Дослідження також підкреслює важливість надання вчителям відповідної освіти та підготовки для ефективного використання цих нових інструментів.
Ключові слова
Посилання
1. Дембіцька, С., & Кобилянський, О. (2023). Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з професійної освіти засобами цифрових технологій. Педагогіка безпеки, 8(1-2), 01–07. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2023-8-1-001-007.
2. Кузьменко, О., Кобилянський, О., & Дембіцька, С. (2022). Інноваційні засоби формування професійної культури майбутніх фахівців технічних спеціальностей. Педагогіка безпеки, 7(1-2), 01–07. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2022-7-1-001-007.
3. Мястковська, М., Кобилянська, І., & Кисюк, Д. (2021). Формування готовності майбутніх фахівців з професійної освіти до застосування сучасних інформаційних технологій у професійній діяльності. Педагогіка безпеки, 6(1-2), 21–26. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2021-6-1-021-026.
4. Ставнича, Н., & Кобилянська, І. (2023). Проєктування освітніх ігор як шлях до самовиховання та самовдосконалення здобувачів вищої освіти. Педагогіка безпеки, 8(1-2), 44–50. https://doi.org/10.31649/2524-1079-2023-8-1-044-050.
5. Dembitska, S., Kobylianska, I., Kobylianskyi, O., & Kuzimenko, O. (2023). Training of specialists in technical specialties to professional activity according to the requirements of the integrative approach. Professional Pedagogics, 1(26), 110-121. https://doi.org/10.32835/2707-3092.2023.26.110-121.
6. Dembitska, S., Kobylianska, I., Kobylianskyi, O., & Puhach, V. (2023). Psychological and didactic fundamentals of modern educational technologies of visualization. Педевтологія, 1, 36-43.
7. Kobylianskyi, O., Stavnycha, Т., Dembitska, S., Kobylianska, I., & Miastkovska, M. (2024). Innovative Learning Technologies in the Process of Training Specialists of Engineering Specialties in the Conditions of Digitalization of Higher Education. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 911. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-53382-2_1.
8. Miastkovska, M., Dembitska, S., Puhach, V., Kobylianska, I., & Kobylianskyi, O. (2024). Improving the Efficiency of Students’ Independent Work During Blended Learning in Technical Universities. In: Auer, M.E., Cukierman, U.R., Vendrell Vidal, E., Tovar Caro, E. (eds) Towards a Hybrid, Flexible and Socially Engaged Higher Education. ICL 2023. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 899. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-031-51979-6_21.
9. Гуралюк, А. Г. (2023). Штучний інтелект як інноваційна інформаційна технологія у педагогічних дослідженнях: аналітичний огляд. Аналітичний вісник у сфері освіти й науки: довідковий бюлетень. Випуск 18. ДНПБ України імені В. О. Сухомлинського, Київ, Україна. (с. 4-67).
10. Ungerer, L. M., Slade, S. (2022). Ethical Considerations of Artificial Intelligence in Learning Analytics in Distance Education Contexts. Learning Analytics in Open and Distributed Learning. (pp. 105-120). DOI: 10.1007/978-981-19-0786-9_8.
11. Apoki, U. C., Ali. Hussein, A. M., Al-Chalabi, H., Badica, C. (2022). The Role of Pedagogical Agents in Personalised Adaptive Learning: A Review. Sustainability, 14(11): 6442. DOI: 10.3390/su14116442.
12. Iasechko, S., Iasechko, M. (2024). The Role and Impact of Artificial Intelligence in Modern Education: Analysis of Problems and Prospects. Review of Artificial Intelligence in Education, 5. DOI: 10.37497/rev.artif.intell.educ.v5i00.26.
13. Чайка, О. (2023). Роль використання технологій штучного інтелекту у вищій освіті. Молодь і ринок, 6-7(214-215), 69. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2023.287898.
14. Richmond, E. (2019). Big Brother: Is Artificial Intelligence Threatening Students’ Privacy? The Hechinger Report.
15. Khan, M. A., Khojah, M., Vivek (2022). Artificial Intelligence and Big Data: The Advent of New Pedagogy in the Adaptive E-Learning System in the Higher Educational Institutions of Saudi Arabia. Education Research International, 10 pages. https://doi.org/10.1155/2022/1263555.